Skor skokanonen / jeans second hand / kavaj/cardigan ärvd / top H&M (ny) / halsband doppresent / choker gina trioct / örhängen mammas gamla / 
 
En lektion som alltid på torsdagar, efter skolan så gick jag till Espresso house och fikande, kollade på en film försökte skriva på kosmosen. Blir fortfarande inte som jag vill ha den…
 
Nu har jag packat lite, ska fixa ett inlägg tills i morgon på morgonen, äta, byta om. Då man ska vara klädd i en skrikig orange tröja, som det står Pubrunda 2015 på. 
 
Köpte för övrigt denna toppen igår på H&M, eller ja det är en BH-top. Har kollat på den ett tag i affär och på nätet, men tänkt att jag kommer inte använda den tillräkligt mkt för att jag ska orka köpa den. Men sen när jag träffade Hanna B på de luxe, så hade hon den som en top. Så snodde ju hennes idé raktav. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej