En suddig bild, den första jag tog på hela kvällen faktiskt. På Kajsalina, Birk och Bianca
André  som är mitt uppe i en diskussion med kajsalina
Här har vi en till på sjukt fina Kajsalina
Efter att Martina ooch jag gott runt på de luxe, hittade vi André med flera sittandes vid ett bord, någon drack då denna Skägglösa..
Jag och Bianca, som just denna veckan nån dag innan hade fyllt 18.
det var även ett himla bra band som spelade, glömmt namnet på dem dock
jah och Martina, som jag fick med mig in (varför lutar jag altid huvudet bakåt på sådanan här bilder??) 
nere på dansgolvet
En sista bild från dansgolvet, Bianca och Birk. 
 
Senare på kvällen kom även Timme med flera, som vi dansade med och umgicks med tills klockan var ca 4, sen åkte Martina och jag hemmåt. 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej