skor vagabond / byxor och topp har jag gjort / jacka second hand / rygga kånken fjällräven / 
 
De luxe igår var kul och man träffade massa människor man inte sett sen skolan, var visserligen bara 2 veckor sedan man sågs, men ändå. Sjukt mycket folk där med, då det var löning, så Martina och jga satt iställer och pratade (man mer skrek konversationerna, då det var så hög musik, men kul ändå). Var även en jätte mysig tjej som när jag står vid kapp-inlämningen som frågar: du har inte en blogg? Joo, som heter endrömamre.blogg.se? Jooo. Åh jag kollar på den varje dag, så fina bilder och outfitbilder. Hur gulligt är inte detta? Man blir sjukt gladfå man ju lov att säga.
 
Idag har jag varit i Växjö med mamma, pappa och Petter, hittade ett par röda shorts på H&Ms rea, typ 50-75 spänn. Lätt värt. Lång kö dock, träffade även där Mari som gick i min klass så vi pratade nån minut. 
 
Nu är jag hos moster Gunnel och Jonas, blir grillat. Jag försöker att inte prata för mycket, då jag är sjukligt hes, tor det är för att jag var och är förkyld och onti halsen och sen skrek en massa igår. Så låter ju förjävlig när jag pratar och man hör inte allt jag säger änns. Vi skulle beställa på donken, tyckte typ synd om han i kassan som skulle försöka höra vad jag sa.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej