Lina ville ha en bild på oss ihop vid kyltarna, så Timme fick agera kameraman
Solen sken hela kvällen för övrigt
Stefanie, Timme och jag spelade lite typ tennis-badminton
Min kusin Emil var där och glad som alltid
Timme och mamma
Såhär såg det ut i väntan på tårta, paketöppningen
Ja ganska glada var vi
Några av alla blommor jag gick och plockade på morgonen
Hade denna fina människa brevid mig
men hon fick byta plats med denna
för vi skulle öppna paket
Karl och Ludvig spelade spel
Och då kom tårtan fram
Johan och super söta Elsa 
Vi alla satt ute hela kvällen lång, det försvann sakt amen säkert några i taget
Mamma och gunnel, jag och Timme, Stefanie och Erika var de tre lagen som var med och spelade WOW, Petter hade åkt, Emma och Niklas med familj hade åkt, Louise och Emil. Ja kvar va vi från Vik och kusinerna från Grimslöv.
Tror alla hade gott hem lite efter 24.00. Vilket passade mig ganska bra, då jag var sjut trött efter allt som hade haft med studenten att göra hela veckan. Pepp, glädjerus,stress, vänner och familj hade denna veckan bestått av och nu var allt det över och jag kunde bara lägga mig och vila ut och sova ordäntligt. 
 
Sjukt kul och bra vecka hade det varit i alla fall, med massa lycka och glädje. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej