när jag för nån vecka sedan skulle lite snabbt efter jobbet ta outfit bilder, så åkte jag till Lindshammar, tänkte att jag skulle ta några lite fort. Men då kom en kvinna och började prata, så det slutade med att hon skulle visa mig hennes konst och typ ateljé som hon hade i glasbruket
Utanför såg det lite ut såhär
gammalt och nytt lite överallt och en massa Prästkragar som kom upp lite här och var
Mycket av konsten var vad folk kallar "skrot" men det vissa kallar skrot kallar vissa konst. De som försöker se "längre" än andra, de som kanske har lite mer fantasi än andra.
här har vi henne i egen hög person Birgit
En person som verkade se mest möjligheter, när väggarna är fulla tar man till stolarna istället.
hon visade mig olika tavlor bland annat
Sen satte vi oss och pratade om min skola, kollektionen, second hand, konstnärer, fotografer, hennes familj och allt möjligt. Hon med mycket engagemang, inlevelse och handgester som var det ända man lyckades få med på de 5 bilderna jag tog på henne när vi satt och pratade.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej