innan alla kom gick jag runt och fotade ca allt i trädgården, i brist på annat
Sen kom Adrian och Simon
Martina så klart, här brevid bror min
Vi hade Rizzie med oss hela kvällen
Hon hade med sig sin orangea leksak ca över allt
efter ett tag satte vi igång grillen, jag fixade med pommes
Mat time
Bror min i sin nya och super snygga skjorta, som jag så kommer att sno från honom nån gång framöver
Solen tittade till och med fram lite då och då
Adrian och Petter hade deep talk
Sem blev det chips utdelning
För att de är coolare än ni
Florian var fancy i sin skjorta han med
Jag kom ju till och med med på bild (dock lite suddig) brevid Florian
Hela midsommar gänget, med hund och allt
 
En bra midsommar som jag tillbringade med famijen och fina vänner på altanen. Hela dagen faktiskt, vi satt ute och åt, spelade spel, pratade ända till 00.00 på ett ungefär och då var vi fortfarande ute på altanen vid det laget och utan långarmad tröja. Villket jag hade vid lunchen med familjen min. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej