skor vagabond / byxor monki / top monki / halsband indiska / rygga second hand / kavaj ellos /
Hemkommen efter att sovit över hos Ebba, hon gick till jobbet och jag fortsatte att sova en timma till innan jag gick upp, klädde på mig och åt frukost. Kollade på nån film och åt nån macka sen runt tolv, ett tiden så körde jag ner till stan. Kollade in några second hand butiker och Monki, där jag hittade världens finaste mocka jacka och kjol som jag verkligen vill ha. Men är ju mocka och kostade 1000 kr och 600kr så ska grunna lite på detta, men kommer nog köpa något utav dem. Testade även en jätte skön polo (randig) och en guldig topp. Köpte med mig hårnålar och två glittriga strumpor i alla fall.
 
Sen skulle jag köra till mormor och hämta ett bre, blev ju sittandes där i en timma, fick en bulle och ett glas mjölk med. Det är precis som när man ska in till farmor och farfar för att hämta Rizzie eller nått man blir ståendes där ett bra tag inna man kommer där ifrån.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej