Efter att alla suttit och väntat spänt så började tärnor och marskalkarna gå in
fina Helen var en av tärnorna
Sen kom Brudparet in
Det var live musik såklart och det var även två tjejer som sjöng.
och så var de gifta
Dessa fina åkte jag in med, Gulligaste paret jag vet Elias och Lowe och så har vi fin Moa O
När brudparet sedan gick ut i solen så blåste vi alla såpbubblor i stället för att kasta risKramkalaset börjad. Här har vi Jessica och Martin, paret som fick sitta bredvid oss. Vi blev ju som ett lite eget bord, fast vi satt på långbord. Men det gick bra det också.
Lovisa och hennes mormor (tror jag)
Hennes pappa och mamma i rött och svart
Sen var det våran tur att gratta bruden
Lowe och jag bjöd på lite kärlek framför kameran, när Elias tog bilder
Tärnorna
Alla tärnor, marskalkar uppställda bredvd brudparet
Sen var det dags för familje bilderna, först ut, brudgummens familj
sedan brudens familj
 
Bildena från vigeln och grattis-kramarna, bilder från middagen kommer. Ska bara hinna gå igenom dem. Tar ju som vanligt onödigt många bilder, hade säkert 150-200 bilder bara från vigseln och kramande, som jag nu tagit ner till 25 bilder, vilket inte var det lättaste.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Robex Lundgren

23 Jul 2015 09:31

härligt

Kommentera

Publiceras ej