Vi gäster kom först och jag passade då på att fota den fina dukningen.
Sen var det brudparets tur att kommaVi gick in och satte oss och skålade för det ny gifta paret
Vi hade lite pyssel och så kunde vi läsa lite om de båda
Lowe tog några fina bilder på mig och Moa O
Efter bildtagning och lite knep och knåp så hölls det en del tal, här brudens mor och far
Lekar var de en hel del
Här skulle brudparet räcka upp skor, till vem påståendet passade på
Efter mat och lek var det time för tårta

Fina Lowe och Elias
De hade så man fick skriva i en gästbok men även ett träd, där alla fick sätta sitt fingeravtryck
Sen vart det mer lekar på G. Nu med 4 olika par. Här har vi mina bordsgrannar, Jessica och Martin
det började väl bra för brudparet, men gick väl något sämre
Nånstans där på mitten
Mitt portträttav Lowe, alla skulle nämligen rita av personen som satt framför demEtt tack av Lowe till mig, för att jag ritade henne så fint
Lite såhär såg folk ut när det pågick lekar

Sen blev det dance battle mellan bruden och brudgummen istället för en bröllopsvals.
 
Det var alla bilder som jag kommer att bjuda på från bröllopet, kul va det i alla fall och himlagod mat och tårta, fruksallad, lekar att titta på. Och en att det inte blev någon vals utan dance battle tyckte jag var himla kul grej.
 
Så nu får man ju bara önska fina Lovisa och Pontus lycka till!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej