Efter att ha slappat på en balkong hela morgonen och halva dagen så kom vi iväg till inget mindre än Evedal
Det blev då bangolf med Effa, Arvid och Sammy
En st Sammy
Banan som alla andra klarade galant, på 1-2 slag och jag aldrig. Det var här jag förlorade min "modjo" (alltså tur, skicklighet)som jag kallade det då, var nämligen bar på alla banor tills denna kom och sen var jag jätte dålig resten av banorna 
Banan åtta var det och de andra tio gick ju som sagt inte överdrivet bra om jag får säga det själv
Stefanie kolla in sitt slag på näst sista banan
Jag kom ju även på bild, skrattar åt mig själv här för övrigt, då jag var så sjukligt dålig. Gick även utan skor, då jag inte hade hittat mina låga skor så hade jag fått m mig mina svarta stövlar jag har mest på hösten, så vart ju lite för varmt, men gick bra att köra bilen med emot mina klackskor som jag hade haft på bröllopet dagen innan.
Kul var det med lite minigolf eller bangolf och umgås med kusinen lite.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej