Kängor dinsko / hängslebyxor monki / kappa har jag gjort / polo cassels / halsduk indiska / 
 
En tisdag som har bestått av en liten sovmorgon till halv nio, kolla på två av snitt av Gotham, frukost. Frammåt 12,00 så gick mamma och jag ut på en promenad i snön. Nu sitter jag vid tv:n med mamma, men ska gå och jobba lite mer på bildteorin och läsa de sista få sidorna i boken. 
 
Att jag är hemma idag är tack vare att sv var inställd, så jag mailade min lärare som jag har i bildteorin om jag inte kunde skriva på uppgiften vi fått hemma. Vilket jag fick, som är himla skönt annars hade jag fått åka in till växjö, vänta en timma på att lektionen ska börja, ha lektionen i en timma, vänta en timma på bussen och sedan åka en timmas bussresa hem. Vilket jag nu slapp nu. 
 
Bilder tagna av mamma, från promenaden.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej