kappa ellso / halsduk indiska / chokers julkapp (gina tricot) / topp julklapp (H&M) / kjol monki (gammal) / kängor dinsko /
 
Som alla andra design lektioner så fortsatte jag idag med att sy till kollektionen. Sydde även en topp till mig sälv, en likadan som jag hade på nyår, då den jag hade då blev konstig i tvätten. Hade tyg över så tänkte att då kan jag lika gärna göra en ny. 
Innan lunchen så åkte Moa, jag och Lowe för bi kungsmad, så jag kunde ge tillbaka Linas tröja och jag få min tillbaka. Sen åt vi lunch hade idrott, teori som drog ut på tiden så Moa O och jag fick springa ner till bussen. Hann med den, men man var ju lite död efter att springa i snön med denna kjolen. 
 
Nu fika framför tv:n med mamma, sen ska jag skriva klart bildteorin, läsa sv och läsa på idrotten, som jag trodde jag hade två veckor på sog att plugga men är till nästa vecka. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej