kängor finsko / byxor beyond retro / linne monki / kavaj ärvd / halsband indiska / till har jag haft min gröna kappa - ellos och vita halsduk - indiska
/
 
Onsdag och jag spenderade morgonen hos Moa, då jag missade mailet av isak som sa att det inte blev någon sv idag. Efter en lunch och stått i biblioteket i 20 min och försökt skriva ut papper förgäves. Åkte vi ner till norrtull och hade bilteori och form. På formen har jag nu börjat gravera. Satt först och kollade vad och hur jag ville göra, hittade sen en massa tryck osv som jag sedan skrev ut. Hann idag gravera in en kronhjort, blev himla nöjd. 
 
Kom hem runt halv sex, kanske något senare, har sen dess hunnit äta och ta dessa kort. Inte jätte bra kort, precis som förra onsdagen men sånt är livet. 
 
Nu hoppa in i duschen och sen lite läx läsning.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej