skor monki / byxor monki / top second hand / halsband och choker gina tricot / kappa ärvd / halsduk indiska / 
 
Ny duschad och ombytt för ikväll, efter att ha fått halv garderoben på golvet typ. Sydde en kjol som jag skulle haft, men hann inte klart med toppen till och linnet jag ville ha annars var ut lånat till Stefanie. Tänkte då haft en toppen med ångrade mig ... Annars så ska jag åka in till Växjö för att gå på de luxe med några klasskompisar. men slutade lite innan ett idag, är halv tema dag för nästan alla, så koskosen blev inställd. Så jag kunde ta ett bussen hem, gick sedan hem på bara 17 min. I snövädret. 
 
Inna jag åker blir det väl att äta lite middag oh så ska jag göra lite bild teori har jag tänkt men blir bara att jag gör massa annat. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej