kängor dinsko / jeans ärvda / blus second hand (egentligen en tunika) / jacka second hand / 
 
Tisdag och mitt hår blir gråare för var dag, är fortfarande lite skiftningar av blå och lila, men det är inte så mycket det. Var och köpte färg så jag kan bli blå i håret igen, men tänkte att jag fixar det i helgen eller nått. Vi får se när jag orkar ta hand om det. 
 
Annars har jag idag nästan blivit klar med shortsen och bomber-jackan som jag gör på bildteorin. Gör ju om en blus och kjol som hörde ihop till då en jacka och ett par shorts. Så tror allt att jag blir klar med det i morgon om det inte strular. 
 
Fick gå hem från bussen idag med, så fixade till håret lite när jag kom hem, hade fixat det på morgonen, men försvann i blåsten och regnet/snön på vägen upp till skolan och blev inte bättre av att jag skulle gå hem sen. Nu så sitter för övrigt mamma och jag och fikar framför ett avsnitt av elementar.  

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej