Kängor dinsko / klänning har jag gjort (gammal) / jacka second hand / chocker gina tricot / septum (face) monki / örhängen karlssons och ärvt / 
 
Torsdag och jag vaknade upp i Stefanies lägenhet, då jag sov över där. Satt och kollade på vänner ca hela förmiddagen, hade inte så mkt bättre saker för mig om man säger så. Svängde förbi ica innan bussen och köpte två frallor som jag nu sitter och äter upp. Annars åkte jag med ett bussen hem, satt på bussen och kollade på Obvious child, en bra och mysig film enligt mig. Mamma plockade upp mig på vägen, när jag gick hemåt, tog lite kort i blåsten och nu sitter vi och kollar på tv ihop och fikar, eller jag äter/fikar. 
 
Filmen igår var himla bra, slutade så man blev lite frustrerad, men fick reda på sen att det är tre böcker och det nog skulle bli en film till varje bok. Så då tyckte jag det var ett helt okej slut. Ett slut så man måste se nästa film. Efter filmen gick Matilda och jag runt i Växjö och pratade lite, innan jag gick hem till Stefanie. 
 
Rotade för övrigt fram denna klänning igår, gjorde den i ettan nån gång inte haft den på mig på ca ett år. Innser nu i efter hand att den matchar mit hår lite, men varför inte. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej