kappa loppis / klänning beyond retro / kängor dinsko / kofta (under) H&M /
 
Började dagen med att vakna av mitt alarm som jag satte 7.30 för att jag verkligen skulle ta mig ut i bilen i tid och inte komma försent. Då jag började 7.45. Mina alarm som jag skulle väckas av satte jag vid 6.10, 6.20. Så när jag vaknar och ser att klockan är halv åtta, är min första tanke, "varför står det att klockan är 7.30???". Ringer till fritids och bara Helén, visst började jag 7.45?, ja det gör du. Jo för jag vaknade nu. Så hon sa ju bara men kom så fort du kan så löser det sig. Kom in till åtta. Sjukt stolt, fattar inte hur jag hann.
Så lite stressig morgon, men en bra dag på jobbet, efter jobbet så gick jag över till församlingshemmet. Då det var luciaövning, min första, känns bra. Men det löser väl sig.
 
nu efter maten så har mamma och jag kollat på julkalendern, för det måste man göra!
Bilderna tog jag på lunchrasten, körde bort min bil till en annan parkering, då jag stod lite där jag inte skulle stå, på gräset i brist av parkeringsplatser. Så passade då på att ta några bilder.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej