2 fina snapchat bilder på bror min och jag, sjukt snygga på första bilden måste jag ju ändå säga.
det första jag fotade när jag kom innan för dörren --> granen
det andra vi jag gjorde var glögg och se Tusen år till julafton med Timme, Petter och pappa satt med på ett hörn
Korv stod högst på menyn, eller nae men vi hade ca 7 olika sorters korv på årets julbord
Bror min i högsta hugg med en ägghalva
syskonen Biörck
pappa och mamma som satt precis i jämte mig
en till på bästa mamman
efter maten blev det som vanligt på julafton, Kalle Ankas Julafton. Bästa klippet var ändå med sengångarna (hel glömt vad filmen hette)!
kunde inte låta bli, får bli en till på granen och en kasse med paket i
jag hamnade på bild också, mång paket från Monki ska ni veta och det gillar man
Gunnel oh Jonas fick i present biljetter till en show med några komiker (glömt bort vilka) och att Timme och Stefanie ska ta en familje-fotot. godis åt vi en del också
Kusinen och brodern + deras lilla katt,
 vi åt ostkaka, inlagada frukter med mera
 sen paket leken
följt av kakor i mängder, hembakade sådana
efter fika så spelade vi spel och runt 01.00 till 02.30 tiden spelade vi Jatzy. Mamma fick Jatzy 3 gånge, 3 gånger gott folk, samalnlagt slogs det 7 Jatzy. Stege fick en del också, Arvid slog en stege på första försöket. Mig gick det inte lika bar för, men förlorade inte, dock vann Timme överlägset.
Vi använde oss också av tre olika papper för att skriva upp poängen på, då vi inte skulle slösa papper.
 
Bra julafton med mest ätande och umgås med varandra, sås som det ska vara.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej