Lördag eftermiddag och vi var framme!!Efter lite letande så hittade vi Annas vänner, vi satte oss alla ner och pratade, eller ja Martina och jag var mest blyga. Då det var en hel stor cirkel med nya människor, satt vi mest och hade det skönt i solen.
Efter en stund gick vi in på området med alla scener, artist nr 2 var  Lianne la Havas
Efter lite musik, var Lina och hennes syster lite försvunna, så Martina och jag bestämde oss för att äta
pannkakor för min del, som Martina fångade på bild
Efter ett tag, började det regna och Martina och jag flydde in i skogen
och in i biografen
till sist struntade vi i regnet, gömde oss lite under Martinas jacka, s blev jäkligt blöt. man kunde vrida ut vatten ur den. Men att lyssna på Chic feat. Nile Rodgers var ju inte helt fel och fick oss på lite bättre humör nu när vädret var dåligtBajamajor, behöver jag äns säga mer?!?
Mot kvällen gick vi till Linne parken
åt churros bland annat
21.15 och vi stod och kollade på Ellie Goulding, som förövrigt var sjukt bra!! ( två suddiga mobilbilder på mig och Martina)

22.30 Fucking First Aid Kit!!! Det jag väntat på hela dagen, bäst någonsin!!!
 
Sen åkte Martina och jag mot lägenheten i ösregn och jag var en som en dränkt katt när Martina och jag kom fram. Blöt, ont i knäna men med ett bra sällskap och vetskapen om att veta att jag sett bästa First Aid kit, fick dagen ett helt ok slut, trotts missuppfattningar och att Martina och jag gick runt själva. Men vi fick ju se en massa band och äta pankakor.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej