skor vagabond / strumpor monki / kavaj ellos (gammal) / klänning beyond retro / emil keps Lindex / rygga second hand /
Jobbat, stannade på ica innan jag åkte hem för att ja handla lite. Kanske även ska jobba en lördag framöver där, vi får se.
 
Passade på att ta kort i Lindshammar, min kamera höll på att dö och det kom förvånansvärt många bilar på denna vägen som ändå ligger lite mer "undan gömd" enligt mig. Så jag fick stänga av kameran och vänta på att bilden skulle köra förbi, hatar för övrigt när folk kollar på mig eller går förbi mig när jag tar kort. Känner mig så konstig, inte för att jag bryr mig om någon annan skulle stå och fota men ändå. Adam med tre kompisar gick även förbi. Såg att det kom fyra killar, så jag började gå mot kameran och så var då Adam en av dessa fyra och bara "hej Hanna", sa hej tillbaka och kände mig mest konstig som stod där och fotade mig själv. Blir värre när det är folk jag vet vilka det är också, så ja, pinsamt. Eller ja egentligen inget jag behöver tycka är pinsamt, men man är ju som man är. Pratade lite med farmor och farfar idag med, alltid trevligt.
 
Fläta på jobbet är för övrigt himla najs när man får ett hår som detta.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej