kjol H&M / blus ellos (gammal) / skor vagabond / strumpor topshop /
 
Har varit i Växjö idag hela eftermiddagen, kom hem nu vid sju tiden.
Skulle göra lite ärenden, bland annat köpa jeans och en bh. Började med att köpa hårfärg, sen gick mamma, Petter och jag till Askelyckan (som då även finns på Grand Samarkand) och tog en fika med Moa. Sen gick Moa och jag runt på H&M, Lindex; Gina tricot, veromoda, ja de flesta butiker. Köpte mig ett par flared jeans på gina och bh på Lindex som planerat. Blev dock även en byxdress (199kr) och en klänning (149kr) på H&M också. Men det var så sjukt fint, 70-tal och blåa mönster, långa vida byxor och på klänningen långa ärmar och polokrage.
 
Måste typ rensa min garderob nu, då jag har så mkt kläder... Men Moa ska nog komma nästa vecka så ska vi ha en "fika och rensa Hannas garderob dag".

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej