För två veckor sedan (på fredag) så  åkte Martina och jag till Göteborg.
I väntan på tåg passade jag såklart att ta några bilder i solnedgången
en stund senare kom tåget och Martina och jag satte oss och kollade på Boktjuven som jag köpt på ica innan jag åkte.
Vaknade upp till denna utsikt lördag morgonoch denna fanns på ena sidan om mig, på andra sidan en vit vägg
En LinaNär alla klätt på sig, gick vi mot coop, köpte frallor, marmelad och vindruvor
Nstan framme vid lägenheten
väl uppe satte vi oss ör att ätaEn Martina med marmeladen i högsta hugg
Efter frukost blev det bland annat hår fix för de flesta
jag gick runt och fotade allt jag sågjag kom med på en bild
Martina och jag spred infon på snapchatvi tog oss mot spårvagnarna
jag var ganska trött och kollade mest ut genom fönstret i värmen
Lina med syster Anna
Bilder från Nässjö station och Göteborg precis innan wow. Bilder från wow kommer i morgon om jah hinner kolla igenom och rensa. har inte kollat igenom dem än, vet bara att jag har några hundra bilder, mest på artister.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej