Annie och jag gjorde som vi gjort typ alla gånger, vi började med en promenad (eller ja efter vi åt middag med hennes familj)
jag skulle som vanligt fota inprincip allt, det var även när vi gick på grusväg jag babblade på om mina fina offringar med att brottas i olja och a en daggmask i munnen från skattjakten, vad gör man inte för en sjukt bra klass! 
vi gick från grusväg till "gräsväg"
(med himla nice usikt)
jag tog nånstans här av mig mina skor och gick runt barfota, bredvid en snygging i blommig skjorta
tillslut så vandrade vi in i lilla Skillingaryd igen, här hade vi kommit in på samtal om USA och skatt och jag vet inte vad
sen åkte vi till hemköp, vi var sjukt besvikna att vi inte hittade några gifflar
men lyckades hitta lite grön dricka och muffins till fikat, dagen räddad. Sen låg vi på en filt oh tittade upp mot himlen och pratade i några timmar till. Inn vi åkte hem mot Annie hus och vi blev sittandes i hennes säng alldeles för länge, denna gången också.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej