sandaler mammas gamla / kjol (klänning) beyond retro / t-shirt ?? / halsband och örhängen vingamarknad /
 
Gick upp och masade mig in i duschen vid nio idag, använde även en färgbomb till håret, så nu skiftar håret lite mer åt röd/lila i solen. Satt sedan och åt frukost medans jag skrev ett inlägg om min kaka.
Gick sedan upp och klädde på mig i typ 1 timma då jag verkligen inte kom på vad jag skulle ha på mig och så kollade jag på 2 avsnitt av that 70´s show under tiden.
 
14.00 så åkte pappa, Petter och jag mot Solberga för att ära våfflor och kolla på en nostalgi utställning. Himla mysigt och vi blev kvar där två timmar.
Nu har jag precis ät middag och vi åt även lite kaka med farmor och farfar som kom förbi när vi var klara. Jag hade lagat mat idag. Skulle följa ett recept men slutade med att jag hade i massa annat och tog bort hälften av det som stod i receptet. Blev bra i alla fall och tog bara 30 minuter att göra.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej