skor skokanonen / sjal mammas / rygga fjällräven kånken / kappa och polo klänning har jag gjort (kollektionen) / halsband second hand /
 
Fick bli på med en av outfitsen från modevisningen igår. Mamma, pappa, Petter och farmor fick ta hem resten av kläderna, fick även med mig min studentmössa som varit i mitt skåp sen i jag hämtade den i torsdags förra veckan. 
 
Modevisningen gick i alla fall himla bra på kvällen och det kom ca 100 st, vilket inte var så himla dåligt när det även var final i ishockey.Efter att vi plovkat ihop allt, och plockat ner scenen åkte Moa, Elias, Lowe och jag förbi donken och köpte lite mat inna vi åkte hem till Sanna och bytte om till K-festen som var himla kul tycker jag. Jag var gloittrig och silvrig som bara den och även att jag duschade på morgonen så har jag ju typ ett spår av glitter efter mig. Allt är verkligen glittrigt. Där av är jag lite glitterig och fab idag med...
Annars så har jag varit så jäkla trött idag, haft religion, design där vi räknade pengar osv, sprang även över till dansen och fotade dem lite till deras "avslutningsprojekt", sist hade jag koskos som vanligt.
 
Moa var snäll och tog några kort på mig och släpte av mig vid Stefanies lägenhet, så jag slapp gå hit i regnet.

Liknande inlägg

1 kommentarer

Robex Lundgren

19 Apr 2015 09:04

finna bilder

Kommentera

Publiceras ej