Stefanie åt en exakt lika dan macka som jag själv plus en morotskaka. för min del blev det bara macka och ingen kaka, då jag redan hade ätit godis och kakor 2 gånger den veckan. För jag har ju kommit på nån konstig grej om att jag ska försöka vara lite nyttig, eller jag nyttigare...
En snygg Stefanie, som vanligt. Fast med nyfärgat hår, som skiftar i blått, lila och orange/röd. Himla snyggt men ovant.
Min mjölkfralla med tomat, sallad och skinka på, med en hallon milkshake till
Jag hamnade ju också på en bild eller två.
 
Bildern kommer frå i lördags, då jag sov över hos Stefanie från fredan till lördan. För att jag skulle laga min kyckling rätt till Stefanie, som vi hade pratat om i kankse en månad om inte mer, så vi tyckte det var på tiden nu. Så på lördagen gick vi ut i det varma och soliga vädret och fikade på stan, kollade runt lite i buterkna, eller jag kusnen min kollade efetr solbrillor. Innan vi sen gick till Ellinors med fleras lägenhet. 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej