Skor skokanonen / klänning beyond retro  / kappa har jag gjort / halsduk mammas / örhängen monki /
 
onsdag, långdag, började nämligen 8.00 istället för 09.30 då vi skulle ha religion då. Var visserligen filmtittande men ändå. Slutade sedan ca 16.00. Efter skolan följde jag med Moa och Lowe in på Monki och vidare för deras middag vilket blev Sushi. Där satt Gustav och Melina med några vänner, så vi stod och pratade lite innan jag behövde gå till bussen.
Blev hämtad av pappa på Nottebecksterminalen, han vara hemma en 30 minuter och under den tiden hann jag äta två rostade mackor och ta några kort i blåsten. Sen bar det av mot Vetlanda. Där jag träffade Amanda, Naela, Mickaela, Ebba, Miranda, Florian, Peter, Simon, Adrian, bror min ofc med flera. Då de skulle visa sina gymnasie arbeten, + ett internett som strular när man väl kommer hem, där av himla sen uppdatering
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej