Stövlar second hand / kjol loppis (omgjord) / skjorta cubus / jacka second hand / örhängen mammas gamla / septum bikbok /
 
Söndag och det är pappas födelsedag och även den officiella valdagen.
 
Så denna söndag började med att vi firade pappa, grattade honom i sängen  med lite paket, sen vart det frukost och vi klädde på oss för att åka och rösta. Efter att helafamiljen röstat åkte vi in till vetlanda och köpte tårta och lite frallor mm. Så när vi kom hem, bjöd vi in farmor och farfar på lite födelsedags fika och nu efter suttit vid tv.n en stund ska jag gå ner och lämna tillbaka erikas kamera som jag lånade igår. Då min kamera blev inlåst i petters bil, men nu har han lyckats öppna den och jag har fått tillbaka min kamera. Lycka!!
 
Känns även sjukt bra att ha röstat för första gången (om man inte räknar med EU valet), kunna göra en skillnad.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej