byxor och topp har jag gjort / halsband indiska / jacka second hand / kimono GK:s Ullared / skärp ärvt / skor vagabond /
 
Tisdag och jag har rosa hår (i lite olika nyanser, då jag var hos frisören igår, min kusin Stefainie) hade för övrigt sovmorgon idag, sov i växjö, hos Stefanie och svenskan var inställd, så blev ännu längre sov morgon. Efter att ätit frukosten i lugn och ro gick jag till ica och köpte gräddfil och två donuts, sen vandrade jag vidare till Broqvist konditori för att hämta upp tårta jag betsällde i går.
 
Med tårta och donuts i händerna så gick jag till norrtull för att förbereda för min valfilm som jag skulle börja spela in idag. Jag tog hjälp av fina Moa A, Helena och David. Imorgon ska jag spela in ljud till filmen. När jag hade spelat in det jag skulle åt vi lite tårta sen gick jag upp och provade ut studentmössan med Lowe och Elias, gick sedan ner till bussen och nu är jag hemma.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej