Köpte detta småkrafs igår efter att jag övningskört i vetlanda, villket var kul, men nervöst, då det var en ny bil, har inte heller direkt kört i vetlanda, pappa och mamma satt i baksätet, jag var sjuk... Men gick bra och Kim som jag körde med sa att det gick bra så jag behövde bara ta en dubbellektion en vecka innan jag ska köra upp, villket hon ville skulle bli så snart som möjligt. Så känns himmla bra, nu måste jag baar börja plugga på teorin igen. jag klarade teori provet i sommras men man måste ta körkortet inom 2 månader och den tiden har nu gott ut... Hammnade på sidospår, men ändå.
 
Örhängen 29 kr st på Karlsson 
Hårsnoddar/toffsar  köpta på Maxi, kommer ej ihåg vad de kostade exat men runt men den svarta i sammet var runt 30 kr och den blåa och röda var ett oaket pris på typ 25 kr eller nått.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej