Shorts ärvda / skor Dr Martens / Blus lindex / halsband indiska / rygga fjällräven kåken / septum bikbok(fake)
 
Fredag, skoldag med lunch köpt på subway, efter skolan så gick jag runt och umgicks med Fina Lina, Elin O och Amanda som var med en 20 minuter. Efter att Elin gått till bussen så så gick Lina och jag till de luxe, jag satte upp håret lite hastigt och lustigt, tog av mig strumpbyxorna och Lina var snäll nog att några bilder på mig. Sen satte vi oss i solen och pratade nån timma och jag drack varm choklad och Lina tog en öl.
 
Nu har jag gått till André då jag lite spåntant efter skolan blev frågade om jag ville med på Kafé de Luxe i kväll. Så efter att ha kollat om jag kunde ta natt bussen och bli hämtade på nottebecks terminalen så sa jag ja.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej