Halsband gina tricot / byxor ärvda / piké ärvd (ändrat om allt utom kragen) / kofta cubus / jacka beyond retro / skor vagabond / skärp ärvt /
 
Är nu hemma, då jag tog ett bussen hem. Kände redan i går kväll egentligen att jag var febrig och hade ont i halsen, men när jag vaknade idag var jag bara snuvig, lite huvudvärk men tänkte att det gick över om jag tog en alvedon. Gjorde det inte...blev mer värre, så huvudverk, snuvig (täpt i näsan) ocnt i halsen, mens verk och feber är hur bra jag har det just nu. Så gick väldigt sakta hem efter att ha sovit på båda bussarna hem. 
 
Sen så gick jag till farmors altan på framsidan tog några kort på en fem minuter och bredde på med ett leende osm jag väl egnetligen inte har...
 
Sitter just nu vid tv:n och kollar på barnspogram som pappa säger och dricker varm oboy.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej