För nästan exakt ett år sedan var jag hos frisören och ändrade om min frisyr från snaggat under och långre upptill som jag hade bakåt eller med en fake raklugg isatt, brunt var håret också. Till en kort frisyr med lugg, min egna och lavendel-lila hår, (som försvann efter ca en vecka så jag blev rosa istället). Något som jag verkligen saknar. 
 
Så ska om nån vecka till min kusin och klippa mig, (förhoppningsvis blir det på måndag) .Inte klippa av mig håret nu när jag är ca 5 cm från längden jag vill ha, men ta lite på de slitna topparna och bleka håret så jag kan bli rosa i håret igen.
 
Vem vet kanske kapar av håret om några månader, men tror inte det, då jag älskar att sätta upp håret, det var det ända jag saknade med att ha kort hår, för jag trivdes jätte bra i det annars. Skönt, enkelt, inte behöva tänka på hur ska jag ha håret idag, då mina alternativ var: hatt, ha rak lugg eller ta den lite åt sidan.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej