Byxor monki (gamla) / top monki / skor vagabond / halsband indiska (nya) / ringar och septum bokbok / jacka second hand / örhängen mammas gamla / 
 
Lördag och jag har nu på förmiddagen från 9.00-12.00 varit i korsberga och haft kick off med scouterna så vi har varit ute och sålt lotter, fikat, jag och Alma hade en kontroll där man gjorde små fluffiga garn bollar och nabbegubbar. Sen blev jag hämtad av bror min då han ändå skulle hem från vetlanda.
 
Nu har jag bytt byxor, satt upp håret lite och tagit på mig två av mina tre nya halsband från indiska. För vid tre ska vi fira Stefanie som har fyllt 22år för några dagar sedan. Så blir fika och se släkten på mammas sida. Så väntar bara på att pappa ska komma hem och byta om så vi kan åka i väg, tar ändå typ en timma att köra dit.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej