Kjol second hand (ny) / diadem gjort av mig / linne monki / hårsnodd ica/maxi / Septum bikbok / örhängen mammas gamla och karlsson /
 
Fredag och jag är sjuk idag med, feber, huvudverk ja det vanliga. Har därför inte gjort nått vettigt idag mer än att jag tog hand om varorna som kom på morgonen runt halv tio tiden. Sen har jag bara ätit mat, kollat på tv, pyntade även till detta diadem med lite plast/tyg blommor, äpplen och blad. 
 
När jag fixat diademet, så gick jag upp och tog på mig den nya second hand jeans kjolen, tänkte att det var väl på tiden när klockan var två att jag hade nått mer på mig än linne och underkläder... Septumen hade jag på mig i ca 20 min tills det blev för jobbigt när jag skulle snyta mig var femtonde minut.
 
( Just nu sitter jag vid tv:n med blommor i håret och utan kjolen som åkte av när jag innsåg att sitta skräddare i soffan med en jeanskjol var jobbigt. )

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej