klänning  monki / skor vagabond / rygga fjällräven kånken / chocker kj store / hatt gina tricot / jacka second hand / 
 
Tisdag och jag har haft svenska och bildteori, det går frammåt med min lilla valfilm får man väl ta och kalla det ändå. Efter skolan gick Moa och jag ner på stan, Moa måste ju få cread för bilderna hon tog på mig, som börjar bli väldigt vanligt att hon gör nu för tiden. Sen kollade vi runt lite på stan, på lite alltmöjligt. Vid 13.00 tog jag bussen hem och åkte in till vetlanda, körde en liten stund och hade sedan uppkörning. Jag har äntligen fått mitt jävla körkort!!!!
Sen kom mamma in och vi handlade fika, åkte till biltema för att hämta lite saker och nu är vi hemma och ska äta lite mat och fika. Jag måste även göra lite läxor.
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej