kjol lindex / jacka ärvd / polo second hand / halsband H&M / örhängen mammas gamla /
 
Har nu bytt om för kvällen, blir ju mörkt så tidigt och då kan man ju inte ta kort ute så tog kort för ca 30 min sedan, bara för att kunna ta dem ute. I kväll vid lite över sex så går jag ut i bilen och hämtar upp Ebba. Sen åker vi vidare mot Landsbro för att gå på fest, med personerna jag umgicks med ca varje helg i somras.
 
Annars har jag typ inte gjort nånting idag, duschade på morgonen, gick ner och åt frukost, blekte mitt hår och åt fika under tiden, färgade det sedan rosa, en som faktiskt blev rosa och ska hålla 26 eller 28 tvättar i stället för 6 tvättar som senaste färgen va, även att den försvann efter en tvätt (igår)... Trodde ärligt talat att jag aldrig skulle ha såhär chock-rosa, men ändå blev ju inte så tokigt.
 
Nu blir det lite mer dammsugning och äta nåt innan man åker iväg. 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej