Simon, Florian och Amilia mitt uppe i kortspelet cirklen
Bästa Ebba
Och kortspelen fortsatte
Petter, Jasin och Peter pratar för fulla muggar
Jag och fina Ebba
Petter och Florian skulle bryta arm, slutade med att ca 3 personer till hjälpe till
Peter
Miranda, Gustav, Amilia, Peter och Erik
Erik, Alexander, Sandra, Amilia och Ebba
Florian, Martina och Adelia
Sandra, Adelia, jag och Martina
Efter att vissa åkt till en anna fest så satte några sig vid bordet och pratde om lite allt möjligt
Fina Miranda som pratar med Florian, Petter, Ebba och mig
Här har vi ju grabbarna Petter och Florian
 
Bilder från igår kväll/natt, sjukt kul. Lite stelt i början då inte alla kände varandra och alla var nycktra. Efter några kortspel som innefattade mycket drickande var alla glada och pratade med alla, dans och kort sprel och prat bjöd kvällen på. Jag var så klart nyckter då jag skulle köra hem Ebba och mig. Orkade inte sova över denna gång. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej