skor vagabond / byxor har jag gjort / skjorta second hand / halsband indiska / jacka har jag gjort / örhängen mammas gamla / emil keps lindex / septum bikbok (fake) / sjal lindex /
 
Vaknade idag, men världens kaosigaste hår, lyckades fixa det och locka det, så när man precis börjat cykla så börjar det regna och även att jag hade regnjacka på mig så, försvann ju lockarna, så gjorde mitt bästa föratt få upp håret med hjälp av kepsen.
 
Började idag sy på min utklädnad till halloween, skulle varit Ariel men hittade inget tyg i en grön/blå färg utan antigen blå elelr nån konstig grön färg, så ändrarde mig till jane i Tarzan, så sydde ihop en lite blus och fick nästan ihop en kjol också. Efetr desigen, gick jag ut och tog dessa kort, gick upp och åt mat och bytte sedan om till idrottskläder. 
 
Nu är man hemma och fikar efter att ha tagit en dusch.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej