skor Dr Martens / kjol har jag gjort / tröja monki / halsband H&M / ringar bikbok / skärp ? / rygga second hand / jacka beyond retro / örhängen glitter /
 
Torsdag, sov morgon, kollade på ett avsnitt av one tree hill i sängen innan jag gick upp kl: 09.30 typ för att klä på mig och sedan gå ner till köksbordet där mamma satt.  Åkte sedan iväg 10.30 mot Eksjö med mamma i passagers sätet. Där var vi hos ögon-docktorn, behöver då nya glasögon igen…  Mamma köpte skor och så fikande vi en stund också innan vi åkte hemåt, stannade i vetlanda för att köpa kort och en sjal till mig. Har letat efter en i flera år hittade en nu, inte precis en sådan jag tänkt men ändå. 
 
Kom hem för ja 20 minuter sedan kanske, så blir väl mat, plugg och tv ikväll.
 
(bilder tagna av mamma i Eksjö)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej