Efter att jag kollade synen igen, kollade i våras med... har den blivit värre än i våras så jag behöver nu nya glasögon. Inte för att jag klagar på nysabågar, alltid kul att skaffa nya. Men att äns syn blir sämre hela tiden är väl inte det roligaste när min syn redan är dålig lixom.
 
Men efter det så kollade mamma på skor, hon har letat jätte länge fetr bar finare skor (jobbet) och bra promenad skor, så hon kom hem med tre par skor i torsdags.
Vi gick in och fikade på en av det mysigaste fiken jag varit på, där vi satt så var det lite "afrika" tema, i andra änden var det pastell färgade soffor och vita väggar.
Bästa mamma
Här har vi finaste mamma igen med sina räksmörgåsar
mamma toh även några foton på mig och denna grymma soffan
innan vi åkte mot Vetlanda så stannade vi på en lite konst utställning i eksjö.
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej