jacka second hand / kimono H&M (gammal)/ byxor ärvda / armband present / skor vagabond / linne second hand /
 
hade innan idag egentligen nersläppt och lite uppsatt av en vattenfallsfläta, men satte upp det på idrotten, orkade inte direkt ta ner håret bara för att ta kort.
 
Har idag på designen sytt en cirkelkjol, med gummiband i midjan och en tryckknapp som detalj. Hittade nämligen för några veckor sedan en superfin gardin på Eriks hjälpen som jag köpte för 25 kr. Började även på med toppen som ska var till (är till min kollektion) som är jag gör i plast som jag köpte på pandor i fredags. tror det kommer bli jätte coolt ihop.
 
På idrotten hade vi beep test tror jag det heter, man ska springa ett vist antal meter och så ser man om man förändrats från förra året. Dock har jag knä problem så jag joggade, nog jobbigt det med min kondition.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej