Vi började med att gå på leriga vägar från bilen fram till, en massa små hus som är fyllda med handgjorda tomtar till godis.
Här ha vi fina Lowe, som säkert kommer hata mig lite för denna bilden, men jag älskar denna bilden på henne (lite för den inte är till så himla gjord, vilket i och för sig inte många av mina bilder är på mina kompisar) 
hemstöpta ljus fanns såklart också
Varmchoklad med grädde eller kaffe gick att köpa
köpte ett halsband från detta lilla stånd, där det fanns superfina naturstenar
Elias i sin grymma keps
ny gjorda dounuts kom med hem också
Min mästerfotgraf Moa med sin varma vhokladmjölk med grädde
Jul godis köpte man hem också
En söt hängande tomte följde med i min påse och i Moas en med magnet på
Här har vi trion, som består av de bästa: Moa, Elias och Lowe
Inna vi åkte hem gick vi för att se när de gjorde polkagrisar
Alla köpte även hem lite enbärsmust, som är ett måste
Ett gäng bilder från min mysiga torsdags eftermiddag med de bästa.
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej