byxor har jag gjort / skor Dr Martens / skärp ? / kappa ärvd / top H&M / hatt lindex (gammal) / 
 
Fredag igen och denna fredag har bestått av religion, design (där jag började sy på ett plagg som Tilda) sist så hade jag koskos. Efter Koskosen så gick Moa, jag och Kotten till bion för köpa våra bokade biljetter, gå till hemmakväll för att köpa en massa godis innan filmen började. Så sjukt bra var den Mockingjay, jag var ju då lite efter och hade inte fattat att de hade delat upp den i två delar. men filmerna är ju sjukt bra så är helt ok för mig att få se en till film. 
 
När filmen var slut gick vi till Tiger och kollade runt på massa prylar, en klockan blev snabbt tjugo över fem och min buss gick en kvart senare, så Elin som hade ett tåg att passa följde med mig mot stationen. Så skönt att ändå gå på bio tio i tre, så har man ändå kvällen kvar.
 
Bilder tagna av Moa.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej