Byxdress H&M (ny) / skor mammas gamla / kavaj second hand (Rom, ny) / ringar bikbok / septum (fake) bikbok / haldband H&M / örhängen mammas gamla / 
 
Har nu fixat håret (älskar att ha lockar i håret för övrigt), sminkat och klätt på mig, känns himla konstigt att ha så här mycket smink. Då jag brukar ha rouge och ja täcka lite finnar och göra hudtonen jämnare under ögon gör jag ju alltid också. Händer att man ibland har ögonskugga (samma som jag har idag) men sällan. Ett tag i nian och början av ettan hade jag alltid eyeliner och masckar på mig. Men är så himla skönt att inte ha det. 
 
Men i alla fall så har man fixat klart tårtan, dukat och fixat inför ikväll. När jag väl var ombytt och klar var det skumt ute så fick bli några bilder i mammas och pappas rum igen. 
 
Är förövrigt så himla glad att jag hittade denna byxdress och att den passade så bra som den gjorde, jag har alltid problem med att ha toppar, klänningar osv som inte har axelband. Sydde in det två cm i gummibandet bak till och så satt den som en smäck.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej