byxor  pop boutique / skjorta second hand (om gjord) / emil keps lindex / choker KJ store / jacka second hand / kofta ärvd (synd ju dock inte äns på nån bild..) / skor skonanonen /
 

Söndag och jag har haft lite lockigt fluff hår sen igår och var jätte glad när jag vaknade. Sen gick jag på en promenad med mamma, när hon då skulle ta bilder på mig (Tänkte det var kul att inte stå här vid farmors hus igen eller i trädgården utan vara på nått annat ställe) så då var mitt hår rakt och enligt mig jätte fult. När jag kom hem efter promendaen, lockade jag det lite och tog några nya kort. Inte lika bra kvalite på men jag känner mig en aning finare. 
 
Annars så har jag nu ätit litemat och smul paj med famor och farfar som va med bjudna till middagen. 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej