kjol monki / top har jag gjrot / skärp ärvt / skor dinsko / hårband har jag gjort / solisar mammas gamla /
 
Har idag varit i Växjö exakt hela dagen, jag åkte in till åtta, nio, så övniskörde en jäkla massa. VId tolv tiden så kom Ebba och plockade upp mig. Så åkte vi och handlade frukt, kakor, godis till vår typ picknick på evdelal. Så satt vi i solen och myste, pratade, åt och så lyckades jag efter en stund få med Ebba ner i vattnet. Kallt var det som bara den, men när man bestämt att vi skulle ha picknick och bada så måste man ju i alla fall doppa sig. 
 
sen åkte vi in till stan och vandrade runt lite, hamnade på monki, blev en klänning jag kollade på i måndags när jag köpte tröjan med klänningen följde med hem idag istället för då. Ebba köpte ett par jätte snygga shorts på rean. Sen hamnade vi på de lux oxh åt lite mat. Vid fem sex typ kom Agnes och slog sig ner, kom även lite annadra människor och hälsade och pratade några minuter på stående fot. Sen tog jag tio över åtta bussen hem. Så kom jag väl hem nu vid nio kvart över nio typ. 
 
(Lyckades även ta sönder mina favorit solbrillor, de jag har på ca varje dag. Hade dem ääven idag hela dagen tills jag skulle på bussen typ, så såg att dessa låg i ryggan och tog på mig dem, men de är inte alls lika snygga och perfekta. TYcker dessa borde vara lite större.)

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej