kjol ärvd / top new yorker (ny) / skor Dr martens / halsband mammas / örhängen mammas gamla /
 
Vaknade idag vid åtta tiden av att far min var utanför mitt rum i trädgården och sågade och fixade vårt staket. Med hjälp av motorsåg och hammare. Väckte mig en aning. Somnade om efter att ha stängt balkongdörren. vaknade sen vid nio igen. Började då kolla klart på filmen jag började på i gårkväll men lyckades somna till. Himla bra film tycker jag att det var, How I live now hetter den om jag mins rätt. 
 
Vid tio tiden tog jag på mig något som låg på golvet och gick ner till Erika, som skulle snagga till mitt hår lite, försvann hela 2 cm. Efter att ätit lite frukost i sängen gick jag ut och målade en grej till pappa, plockade fram lite fika på bänken så satte pappa och jag mig ute på altanen och fikade.
 
bytte kläder efter att ha haft skräpkläder när jag målat, till detta, som jag även hade på mig i måndags kväll, när jag var på lite fest med fina kompisar. Nu sitter jag i sängen efter att ha bakat cupcakes, tänkte kolla på lite film i  detta regn väder.

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej