shorts nångon affär i tyskland (gamla) / topp carlings (ganska ny) / solisar beyond retro / hårband har jag gjort /
 
Har idag försökt mig på att göra min "Hanna Frisyr", en frisyr jag hade nästan hela tiden när jag gick i åttan och nian, sen hade jag den ganska ofta i ettan också, smidig och enkel att fixa, men när man har kortare hår och snaggat under blir den inte lika lätt att fixa. Så blir en nyare variant va den gamla. 
 
Har innan idag hjält mamma lite, då var jag klädd i idrotts shorts och nått blått linne, men bytte om till lite fräschare kläder lagom till maten. Ikväll har jag gott runt över halva vik känns det som, tog en bild blev inte nöjd, bytte ställe gjorde detta 3 gånger hittade ett perfekt ställe, efter 4 bilder så försvinner solen därifrån. Får byta ställe ( för att jag är allmänt jobbig och måste ha både bilder nära och långt i från). Sen gick jag till stället jag är på, på bilderna, men blev inte nöjd, de blev suddiga och fokusen var inte på mig.... så gick till massa nya ställen tills jag rent ut sagt gav upp. 
 
Sen som vanligt när man valt ut de bästa och fixat till dem lite snabbt osm jag alltid gör på en halv minut typ så är de ju helt ok ändå.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej