Det började med att bror min skjutsade ner Martina, Peter, Elisabeth, Simon och mig till hårdasjö i Landbro. Där väntade vi i ca 10 min på de andra, de kom och så beslöt de sig för att vi inte ville vara där utan hos Björklund, så vi förflyttade oss dit.
Fina Martina och Peter i bakgrunden
Simon
Efter ett tag förflyttade jag, Martina och Elisabeth oss till framsidan och lämnade grabbarna på baksidan
Fina Elisabeth
Peter
Simon, Oliver och i Olivers knä sitter Erik 
Alexander, Erik och Olvier 
Jag och snygga Elisabeth
 
Inte super bra bilder, men orkade inte riktigt ta en massa kort.jag brukar ju komma hem med 80-150 bilder från en kväll, då jag alltid tar två elelr tre bilder om jag tar på mer än en person då altid någon blundar osv. Kände mest för att bara umgås denna gång, så fick bli andra som tog bilder.  Öller tog en del kort, Elisabeth och Alexander tog ett eller två. 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej